زشت ترین موجودان دنیا
دانلود فیلم و اهنگ
***مطالب جالب***


دوستان
موضوع: <-PostCategory->

کرکس کالیفرنیا


کَرکَسِ کالیفُرنیا یک گونه از پرندگان بومی آمریکای شمالی است. اکنون این کرکس فقط در منطقه گرند کنیون، زایون و کوهستان‌های غربی کالیفرنیا یافت می‌شود. از این گونه فقط ۳۳۶ قطعه مانده است.


موش کور برهنه

مول رت یا موش کور برهنه که در تصویر ملاحظه می کنید از عجایب خلقت است. بشر باید دانسته های بسیاری را از طبیعت بیاموزد رازهای خلقت و افرینش انقدر شگفت انگیزند که مطالعه انها برای انسان عبرت اموز و حل کننده مشکلات انهاست.چند سالی است که دانشمندان توجه خود را به سوی این موش عجیب که در زیر زمین و در مناطق بسیار صعب زندگی می کن جلب نموده اند چند ویژگی بارز در این حیوان توجه دانشمندان را بخود جلب کرده است اول اینکه طول عمر این حیوان در مقایسه با سایر موشها بسیار زیاد است موش های عادی 4 سال عمر می کنند در حالیکه این موش 30 سال عمر می کند که کشف رازهای ان راهی را برای طول عمر بشر خواهد گشود مطلب دوم اینکه پوست این حیوان گیرنده های ضد درد ندارد و چون در اعماق زمین و در شرایط بسیار دشوار زندگی می کند بنابر این درد کمتری تحمل می کند اما ویژگی که محققین را بسیار متعجب کرده است اینست که این موش سرطان نمی گیرد و به همین دلیل طول عمر زیادی دارد به همین دلیل اخیرا با همکاری چند دانشگاه ژنوم کامل این حیوان تعیین ردیف گردیده که با مطالعه آن شاید راز طول عمر و عدم ابتلای ان به سرطان کشف گردد و راهی باشد برای درمان و یا پیشگیری از سرطان و ساخت واکسن های ضد سرطان

یک سگ و گربه بسیار زشت
 


بلاب ماهي


"بلاب ماهي " (blobfish) به علت صيد بيش از حد در منطقه مسكوني در جنوب شرقي استراليا، در حال انقراض است. اين ماهي كه تنها 12 اينچ رشد مي‌كند و غيرخوراكي است، در عمق بالاي 800 متر زندگي مي‌كند. پروفسور كالوم روبرتز متخصص دريايي در دانشگاه يورك گفت: ماهي بلاب در برابر تور ماهي گيران بسيار آسيب پذير است و به راحتي در آن گير مي‌افتد. ناوگان ماهيگيران آبهاي عميق نيوزيلند و استراليا فعال‌ترين ناوگان ماهي‌گيري در جهان هستند بنابراين اين مناطق مكان خوبي براي اين نوع ماهي نيستند اما محل زندگي اين نوع ماهي، تنها محدود به اين آب‌هاست.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








نویسنده : علی
شنبه 12 شهريور 1390برچسب:,


امکانات


این صفحه را به اشتراک بگذارید

ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 18
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 36
بازدید ماه : 513
بازدید کل : 28574
تعداد مطالب : 167
تعداد نظرات : 209
تعداد آنلاین : 1

درباره نویسنده

علی ٍ به وبلاگ من خوش آمدید
ایمیل : alidl0@yahoo.com

آمار بازدید
  خوش آمدید
نویسندگان:

وضعیت وبلاگ :

اوقات شرعی :

تبلیغات